bokat!

Nu är det bokat och klart...jag kommer hem över valborgs. Jag måste visserligen åka tåg upp till Skellefteå och kommer att vara framme vid den perfekta tiden 04.35 på lördagmorgon!!!! Men det gör ingenting ska bli skönt att komma hem bara, jag känner att jag behöver några ledga dagar nu!

Att göra i Skellefteå:
  • Fika på Waynes...vilka vill följa med? Lördag eftermiddag är tanken
  • en utekväll på Balzac
  • massa mys med valparna
  • mammamat
  • Hjoggböleluft
  • hämta skor mm i Lund
  • vara ledig!
Hoppas att det är någon som vill va lite nu när jag är hemma, det är bäst att ni passar på för jag kommer inte hem förän till stadsfesten sen!!!

Är förövrigt helt överlycklig över min nya stinghylla, tack Jessen för att den är uppskruvad!!!! Förstår inte hur jag klarat mig utan den tidigare!!!!

Kram

Kommentarer
Postat av: Jossan

Det är helt fantastiskt att få läsa din blogg! Jag är så nöjd för nu har jag en till internetadress att surfa runt på. Har ju aldrig varit så duktig på att surfa... Jag kan bara inte låta bli att tycka att det är lite typiskt att jag inte bor kvar i Stockholm just när du bestämmer dig för att flytta dit! Trodde inte riktigt du var på väg dit. Låter i alla fall jättebra med både lägenheten och jobbet och det blir jag glad av! Själv har jag en mage som växer så snabbt att kompisarna inte kan låta bli att mobba mig för den. Är nog inte helt normalt att den ska vara så här stor i halvtid. Kan du utöva dina pedagogiska kunskaper på mig och bebisen sen? Massor med kramar! Längtar till nästa inlägg!

2007-04-24 @ 08:35:13
Postat av: Mamman

Hej lillHumlan. Så himla roligt att du kommer hem, längar....
Men ska lill-Jossan få en bebis? Vad kul, men hon är ju så himla liten....
Kramar från mamman

2007-04-25 @ 06:31:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback