saknar Jossan

Ja det gör jag allt! Säger som mamma, ska hon ha en bebbe...hon som är så pytteliten! Hoppas på att kunna åka till Göteborg ganska snart och besöka Jossan, magen och Andreas. Vill ju veta allt om allt!!

Oj vilken dag det har varit...det har definitivt märkts att vi haft vikarie...hon är jätteduktig det är inte det...men en av våra småttingar har vart som en igel på mig och gråtit ca 90% av dagen!!! En flicka har fått världens bula i pannan och de andra minstingarna har haft diverse utbrott!! Annars har dagen varit toppen :)

I morgon åker jag hem, hoppas att du vill ansluta till partajet på lördag Annelie (vi kan ju höra med Kicki också)...Anneli W är i fjällen så hon kommer inte. Hoppas på dig med Elin...jag tror att vi kommer att vara hos Hedvig.

Solen skiner och det är underbart ute och här sitter jag...nä jag ska nog ta mig en promenad (åtminstone till miljöstationen!).

Ses och hörs snart!

Kommentarer
Postat av: Jossan

Vännen! Tänk om du kunde komma snart! Det hade ju varit som en dröm för mig! Skulle vara så myysigt att få ta hand om dig en helg :-)
Hoppas tågresan går bra och att du får en kanonhelg! Hörs snart! Kramar!!!

2007-04-27 @ 08:25:29
Postat av: Jossan

Jag vill veta allt om helgen nu! Sen vill jag att du kommer och hälsar på snart! :-) Längtar ju jättemycket efter dig! Kramar!

2007-05-03 @ 10:12:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback