Borde nog packa...

Ja, i dag har jag packat en flyttlåda...vad svårt det är när man inte ska ha så mycket med, helt plötsligt vet jag inte vad jag ska fylla upp tomma utrymmen med. Ja,ja det lär lösa sig. Det skulle vara skönt att vara på väg på riktigt nu...en vecka kvar av arbetslöshet!

Idag ska jag gå på waynes med min syster, tack och lov för waynes i dessa arbetslöshetstider. Ska också säga hej då till min silvergrupp. Håller på att tvätta mina friskiskläder för att lämna tillbaka dem. Hade mitt sista pass måndags. Vad mer kan tänkas hända?? jooo...jag ska nog packa en flyttlåda till och eventuellt en tredje...men det tror jag nog inte riktigt blir av. Det är förfärligt vad snabbt det går att bli passiv och lat när man har för lite att göra.

Ser fram emot att bjuda Elin på Jäger på lördag!!!

Önskar denna vecka:
  • Att flytten går smidigt
  • Lite nya kläder...har knappt byxor att ha på mig
  • Sommarvärme (ser inte så lovande ut)
  • En trevlig kväll på Balzac (Spana in Hedvig på deras hemsida http://www.balzac.se/balzac.html)
  • En privatchaufför...det är så förbaskat halt ute så det är inte så kul att köra
Kram på er alla!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Det ska bli sååå gott att suga i sig en jäger....Har Hedvig sugrör btw.

2007-02-08 @ 20:07:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback