Guuuud så fort tiden går!

Ja...ni läste rubriken, det är precis så jag känner det. Jag gör inget vettigt av tiden men den bara rusar iväg!! Har börjat plocka fram vilka grejer jag absolut behöver ha med till Stockholm...det är faktiskt inte så mycket. Ser detta som ett ypperligt tillfälle att bara ta med de saker som jag tycker är fina och som jag verkligen kan använda. Visserligen är det inte så troligt att jag behöver 8 kaffemuggar (Filippa K), jag dricker iof ganska mycket kaffe men i åtta muggar samtidigt?! Men jag har ju 4 olika mönster och vill ha med alla (har mycket moget bestämt mig för att lämna två muggar hemma eftersom jag har 4 st av höstens mönster).

I går lekte jag arbetsförmedlare...nja, jag fick iaf tipsa om mina kurskamrater från Universitetet...håller tummarna för att ngn får jobb!! Det ser lovande ut för en iaf :).

Försökte flytta telefonabbonemanget till min nya adress och hade med hjälp av Jessen hittat ett nytt telefonnr som nog skulle bli bra . Har aldrig själv lyckats ta ett bra nr (med undantag av mobilen) folk brukar klaga på att det inte är ngn bra rytm eller bra flyt...är tydligen för omusikalisk för att välja telefonnr. också!!! Men precis när vi valt nr blev det fel på telias sida och det funkade inte...få se hur det går sen.

Vad mer...snart alpint...herrarnas kombination...ska bli kul!

Puss och kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback