Jag gör som Elin

Sitter här och är arbetslös...funderar på min kommande flytt...väntar på VM i Åre som aldrig börjar...dricker kaffe...Ja vad annat kan man göra än att följa Elins exempel och starta en ny blogg. Jag har dock lite problem med att fatta hur man gör här för att få det så snyggt som Elin.

För er som inte vet är jag nu nyexaminerad lärare som är på väg att flytta till Stockholm (Lidingö) för att jobba som förskollärare. Jag ser verkligen fram emot det men är lite nervös och fullt upptagen med att fundera på hur jag ska få möbler och hitta till kvinnan som ska ge mig nyckeln till lägenheten.

Har pratat med flyttfirman idag...kommer att anlita dem men kommer också att vara möbellös i ca en vecka, känns sådär kul. Jag tror att jag flyttar nästa tisdag alltså 13/2 så om det finns någon som vill umgås lite i Stockholm så hör gärna av er!! Jessen kommer att hålla mig sällskap f.o.m fredagen 16/2 vilket känns bra. Typiskt att Kattikorv, Jossanjulgran och långa Anna har flyttat från storstaden nu när jag kommer dit!

Håll ögonen öppna så ska jag nog fortsätta att blogga!
Kram Hanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback