Äntligen tillbaka

Oj,oj vad det tog tid innan jag fick internet inkopplat i min nya lgh!!! Sen hade visst någon (absolut inte jag själv!!) kopplat lite fel så det dröjde lite extra!!!

Ja nu är jag i alla fall på plats på Lidingö, lägenheten är någorlunda i ordning och jag har jobbat i en dryg månad på mitt nya jobb! Jag trivs faktiskt väldigt bra med jobbet och vore det inte för alla små svarta myror som invaderat min lägenhet skulle den också vara kanon! Vi har snart skolat in sex barn på min avdelning och vi kan kanske snart komma igång med en mer pedagogisk verksamhet. Det är mycket ruiner för tillfället!!!

Jessen är ofta och hälsar på vilket känns skönt, vi gör mest det vi är bäst på...testar nya stälen att äta på...hihi...det blir inte så värst billigt bara. Ska nog föröka mig på de gamla matlistorna igen...ja, snart...om någon vecka kanske.

Nästa helg kommer min älskade lillasyster på besök...och jag har fått min första hela lön!!! jag tror att jag har rätt till att bränna lite pengar då!!!

Saknar Skellefte lite, men jag är ju rätt bra på att anpassa mig...behöver bara någon mer stadig fikapartner att hänga med på helgerna.

Återkommer med lte mer detaljer och sånt sen!! puss på er alla!!!

Kommentarer
Postat av: Elin Kauppi

Som jag har väntat....Äntligen är du tillbaka.
Ha det bra...kram

2007-03-25 @ 08:45:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback