varför fungerar aldrig mina mobiler???

Nu har det hänt igen min mobil krånglar...den känner nämligen inte av mitt sim-kort!!! Tur att jag installerade hemtelefon i alla fall!!! Blir toooookig när det bara strular!! Den här gången har jag inte ens tappat mobilen i golvet!

I kväll kommer Hedvig, ska bjuda henne, Anneli (som också är här) och Emma (som bor i Solna) på middag. Jag har ju bara två stolar men det kanske går bra i alla fall...hihi...två får sitta i soffan men det löser sig nog. Tror jag ska laga lite tex mex inspirerat av anna och daniel.

Kvällen blir nog lugn så vi orkar med mogondagen!! Lämnar shoppingrappot senare!
puss

Kommentarer
Postat av: Elin Kauppi

Så himla kul...själv ska jag ta mig en kall jäger och ett hett bad, i min ensamhet...

2007-03-30 @ 17:22:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback