ensam helg...

min första riktigt ensamma helg här i Stockholm kommer nu..lite läskigt men ganska bra. Ska försöka hinna med sådant jag inte orkat ta tag i tidigare och förhoppningsvis köpa en cykel!!! Det blir mest spännade att hitta hem med cykeln bara...hihi jag gick ju vilse när jag visste hur jag skulle gå så man kan ju bara gissa!!!

Det har inte hänt så mycket på sista tiden, jag har varit lite hos Jessen och myst. Pappa har hälsat på och jag har varit på guidad runtur på Lidingö (kan nu en massa oviktigt om ön!)

Idag hade vi mentorsträff här på Lidingö...känns spännande och givande och hoppas att det fortsätter så.

Om du har tråkigt kan jag rekomedera att gå in på http://www.myheritage.com och spana in vilken kändis du är mest lik...själv är jag 76% lik Helena Christensen...som om det skulle vara förvånande (HAHA!!!) det fanns en gnutta Oprah också men det kan vi strunta i! Ni behöver ett foto att ladda upp där ansiktet syns framifrån.

puss på er alla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback