Finns det något sötare?

Idag har jag hälsat på hos Iwonas kattungar...de är så söta att man nästan blir irriterad!!! Iwona har lovat att vi får komma och titta igen när du flyttat hit Jessen! Ja nu var det ju inte för kattungarnas skull som jag var hos Iwona...vi har haft utvärderingsdag idag, riktigt skönt att få en hel dag till att se bakåt och framåt på jobbet, vi hann inte med allt vi hoppats på men i alla fall!

Blir så glad av att höra av dig Jossan...ska snart få tummen ur och ringa dig!!! Jag har fem veckors semester i sommar så jag kan kanske få komma och hälsa på dig några dagar då...och titta på din fina mage! Tänka sig att världens minsta Jossan fyller 30 i sommar och dessutom ska bli mamma!!!

Annars är allt som vanligt, fast med cykel...

Puss

Kommentarer
Postat av: Jossan

Hi, hi! Jag fyller 30 och ska bli mamma. Tänk att man är närmare 40 än 20. Men, men jag är glad :-) Söta Hanna! Jättekul om du kan komma! Massor med kramar!

2007-05-30 @ 08:45:09
Postat av: Mamman

Jo det finns något sötare.... Nämligen Hannahumlan själv...

2007-05-31 @ 09:25:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback