Ekonomiskt försvarbar hemresa?

Ja vad ska jag börja med...
Min mormor är sjuk, ska opereras snart, min morfar är i ännu sämre skick. Borde åka hem snart...vet inte när bara sitter och tittar och tittar på flygavgångar...men det är så förbaskat dyrt! Men med tanke på hur jag slösar pengar på kläder, mat och katter så borde det ju vara en struntsumma äh va fanken jag bokar nu iaf...

I övrigt så är allt bra.
  • Jag har haft lönesamtal och får snart högre lön, hurra!!
  • Jag har inte köpt något på rätt länge sitter och försöker vänta ut Jessens magsjuketendenser för att få åka på shoppingrunda för att inreda vår uteplats!
  • Melchior är lite mindre jobbig och biter mig inte hela tiden...bortskämd kattjäkel!!
  • Är riktigt sugen på en god latte.
  • Längtar efter min familj (hedden kommer hit 13 juni, vi ska se på Dolly
  • Planerar New York-resa till hösten
  • Har en 30-årskris på G...sådär bra faktiskt

Lite bilder på odjuret...han är bara en liten snutte på de flesta bilderna...på den sista är han lite större dock och tar hand om sin magsjuka matte.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback