Inte klok

Nää...jag är inte klok någonstans. Var nyss på stan skulle ju som jag skrev gå på loppis vilket jag också gjorde. Trist loppis för övrigt, promenerade in mot city för att kolla present till pappsen (kom under promenaden fram till att det nog räcker om jag skickar lite godis) och slinker sen in på H&M på Hamngatan och vips hade jag handlat kläder för 1878 spänns!!! Har dessutom köpt två par byxor som jag inte vet om jag är tillräckligt cool för att använda!

OS-silver i cykling är dock klokt och bra, heja Sverige!!


Vi har äntligen fått upp vår nya stringhylla i köket, är mkt nöjd med resultatet!!

 

Jesses blåöga förtjänar lite publicitet...bilderna visar inte riktigt omfattningen av blåögat! Första bilden är från dag ett den anfra är tagen en vecka senare (igår). För er som inte vet har Jens skallat vår marmorfönsterbräda...inte så bra!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback