God Jul

Jag är nu i Skellefteå, här ser det precis ut som det ska göra vid den här tiden av året...en massa vit snö och inte alls särskilt kallt. I kväll ska vi till Hjoggböle och kullra köttbullar som bara den, vi har lovat Jessen att han ska få vara lärling i år (pappa tyckte att han skulle få ansvaret för att rengöra stekpannan...hihi).

Det mest spännande sedan sist är att jag och Jens varit med om en skoterolycka, en riktig skoterkrasch skulle man kunna säga!!! Jessen tycker att jag överdriver lite eftersom vi bara tippade med skotern men jag tycker att det tillför en viss spänning om jag får uttrycka det på mitt sätt, för vem är intresserad av att höra om att vi tippat med skotern???

God Jul på er alla så hörs vi snart!
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback