snart

påbörjas resan norrut. Idag till Gävle och Bönan i morgon till skell. Ska bli skönt att komma hem.

Jag har slagit in alla jäkla julisar idag, fy vad less man blir. Att jag slagit in alla idag är inte ens sant eftersom jag har slagit in en massa förr, men nu är alla inslagna!

Längtar efter familjen och jag har lovat Jessen att inte vara trött och tråkig hela nästa vecka som jag varit hela hösten. Nä glad och rolig ska jag va...särskilt när vi ska kullra köttisar men då brukar Jens vilja fly som Brillan! hihi

puss

Kommentarer
Postat av: Anonym

Heeeeej Hanna! Tänk att du skriver här igen jag som trodde du hade slutat. Roligt för mig för då kan jag förgylla mina jobbdagar med att läsa på om ditt liv :-). Hoppas du får en fantastisk jul. En massa klappar har man ju förstått att det blir ;-).



Massor med kramar från Julgranen!

2008-12-22 @ 16:10:52
Postat av: Hanna

Åhh min julgran! Jag saknar dig ju!!!

2008-12-23 @ 13:06:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback