Personalfest

Dagen efter Bowling med jobbet, vi had jätteskoj det var dock mindre skoj att jag är en så förbaskat dålig Bowlare! Jag var nästsämst av alla på mitt jobb, tänka sig. Jag försvarar mig med att Bowlare iaf inte brukar vara så snygga...hihi. Helena, Ullis och jag drog in en sväng till stan efter Bowl...riktigt trevligt med en massa prat.

Jesse jobbar, de har dragit igång nu titta in på deras hemsida http://geronimoagency.com Det är bara ett första utkast och har fortfarande mycket som måste förbättras (särskilt texten och layouten) men ni kan kika på bilderna under fliken portfolio. Ni kan få ett smakprov här på bilder som Jesse tagit på mig...




Kommentarer
Postat av: heddan

snyggo!

2008-05-25 @ 17:53:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback