blä och fy...

Jag känner mig låg. Allt känns sådär just nu...eller det är mest jobbet, jag känner inte att jag gör ett tillräckligt bra jobb. Det är så mycket som händer hela tiden och jag känner inte att jag hinner med, skulle behöva gråta en skvätt.
Någonting  som faktiskt känns bra är att jag köpt årets första julklapp och den känns jädrigt bra. Jag vet inte om Freja som ska få den tycker att den är lika bra, men jag är helnöjd.  Faktiskt så nöjd att jag ler lite varje gång jag tänker på den.


Kommentarer
Postat av: heddan

du gör garanterat ett jättebra jobb!!! snart är det jul o då kan du vila upp dig lite!=) puss

2008-11-23 @ 21:19:44
Postat av: mammamumlan

Världens bästa Hanna - det vet du ju att du är, men jag kan rekommendera D-vitamin - jag känner mej bättre till sinnes sedan jag började med det. Kramar från mamman

2008-11-24 @ 09:35:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback