...

På onsdag fyller jag 30, fatta..30...no more 20+ nu är jag på väg mot 40 jisses jag är gammal!!! Hihi....har ingen riktig kris faktiskt som jag trodde att jag skulle få men det känns lite svettigt!!

Veckorna går så fort, nu är det helg igen och veckan som kommer innehåller faktiskt bara ett utvecklingssamtal på övertid...annars slutar jag senast 16.30 varje dag!! wow!

Ska fixa lite här hemma idag tror jag och sen kanske middag och bio på stan, beror på när Jessen slutar idag. I morgon ska vi förmodligen köpa bord som jag tänkt trixa ihop till nya bord med brickorna från IKEA-brickbordet...tror att det kan bli riktigt bra. Någon som har tips på vart man kan köpa stora fina mattor...vi skulle vilja ha lite färg i vardagsrummet och tänkte att en matta kunde göra susen.

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback