Åhh Nina...

skrev om skumtomtar i sin blogg...jag längtar efter godisdagar!!! Skumtomtar är faktiskt en av de få saker som jag gillar med vintern, men jag gillar dem skarpt vill jag lova!

Jag har varit på föreläsning i kväll men sen är det slut på kvällsarbete på ett tag tror jag...det är iof dags för utv.samtal men det är bara sju stycken och de är ju inte så långa, skulle ha betat av ett idag men det blev inställt får ta nya tag nästa vecka.

Nästa vecka kommer jag hem till Skellefteå, vill fika och mysa med min familj och skratta och tramsa naturligtvis!


Kommentarer
Postat av: Mammamumlan

Vi längtar jättemycket efter vår lilla blivande 30-taggare!!!!!!!!!!!

2008-10-31 @ 18:49:53
Postat av: Anonym

=) Sötnos


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback