jädra jessen att skrämmas!

Den token tog bilen till jobbet idag vilket han aldrig gör...sä när jag kom hem var parkeringen tom!!! Trodde att jag glömt låsa bilen och att vårt fiiina bostadsområde förvandlats till bilstöldsområdet, ahhh!!

Nu är det fredagkväll, åker snart in till stan en sväng. Lite käk och bio tror jag det blir!

Ser fram emot en ledig helg utan flyttstäd, lite fix här hemma, fika på stan och kanske ett nytt lite snyggare duschdraperi än vårt femtonkronors från IKEA.

På måndag blir jag VFU-handledare, konstigt va! Det var ju nyss jag som var på VFU...jojo man klättrar på karriärsstegen, haha!!!

Puss och Kram

Kommentarer
Postat av: mammamumlan

Vad är VFU-handledare för nåt - men grattis till den fina titeln...........

2008-10-13 @ 14:49:08
Postat av: Anonym

Jo serru det är när man handleder lärarstudenter på deras verksamhetsförlagda del av utbildningen...dvs deras praktik :)

2008-10-13 @ 18:15:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback