jisses vad ouppdaterat...

Jag vet att jag tappar de eventuella läsare jag har när jag bloggar på det här sättet...150 ggr en dag och sen ingenting. Men det är faktiskt så att jag haft monsterdagar på jobbet och Jessens föräldrar är här på besök så jag har spelat Alfapet och biljard i stället.

I övrigt rör sig tankarna ganska mycket runt hösten och hur det kommer att se ut på jobbet då...ny barngrupp, nytt - i alla fall nygammalt - arbetslag, miljöfunderingar osv...Känns spännande men det behövs en sommarsemester först. Har dessutom MASSOR att avsluta innan. Jag vet inte men det är ju alltid så roligt att påbörja saker...inte alltid lika roligt att avsluta.

Jag har hållit i ett pedagogiskt café i veckan - och fått massor med beröm, jag kanske ska bli föreläsare!! Haha. Kanske behöver lära mig att förbereda mer och improvisera mndre först.

På fredag kommer Anna
Nästa vecka kommer Severin

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback