Hmm...sista tidens uteblivna blogginlägg...

Ja det har varit lite bloggtorka...

Men kan berätta att Severin har börjat förflytta sig på ett nytt sätt...han sitter på rumpan och drar sig fram, likt buzzgubben med hjälp av frambenen. Det ser faktiskt rackarns löjligt ut. Första gången trodde vi att han kliade sig i rumpan men nu verkar det bara som att det är ett nytt spännande sätt att röra sig på.

Kan också berätta att vår vän Yannick som för övrigt knycker stafettpinnen i finnkampsreklamen, inte har det så lätt när han sjunger sing star. MEN det är inte hans eget fel, nej serru det är ALLA artisterna som sjunger fel. Jag undrar hur sing star låter i Frankrike?! Kanske möjligtvis i baktakt med tanke på att baktaktslåten var den enda han kammade hem poäng i....

Sen kan jag ju också tilllägga att vi som jag tidigare nämnt hade besök här om veckan av familjen Jonsson-Englund. Vi gick en liten promenad i vårt grannskap då dottern i familjen får syn på en lejonskulptur utanför ett hus och utbrister titta mamma en kungspudel! Söt.

Tja mer har nog inte hänt...jag tränar fortfarande och har godisförbud på veckorna...så knappt en sockerchockshallusination kan jag stoltsera med, hihi

Kommentarer
Postat av: heddan

hihi vad mycket roligt det stog här!!

Postat av: Kattis Korv

jag kommenterade just idag att jag tycker den reklamen är trevlig! All heder åt Yannick!

2009-08-27 @ 23:04:41
URL: http://metrobloggen.se/kattiskorvapa

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback