Ohm Shanti ohm...

Igår var jag med och slog världsrekord och vi hamnar i rekordboken...2558st tror jag att vi var som spikmattade på Gärdet. En gratis spikmatta fick vi som tack! Det var lite dåligt organiserat och jag hade INTE planerat att löpa över Gärdet för att få tag på en matta...nä serru jag valde mina högklackade skor helgen till ära.



Idag har vi varit hos Fredrik, han bor så långt borta att vi hann spela spel på vägen och tröttna rejält på det också! Efter det har vi tryckt i oss pizza...inte en smula blev över. Herre gud! Jaja, det är helg och då får jag synda. Det har annars gått bra att vara relativt nyttig under veckan trots att vi haft besök. Jag har dock bara tränat två gånger men jag tycker att det är okej...fredagens pass var sååå tungt att jag knappt orkade cykla hem. Snacka om sirapsben. Snart ska jag äta upp resterna av lördagsgodiset - i morgon är det måndag och havregrynsgröt igen!

Kommentarer
Postat av: mammamumlan

Grattis till spikmattan och ät riktigt mycket godis och pizza för det behöver lilla du....

2009-08-17 @ 20:05:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback