_________________________________________

Ja vad ska man säga annat än att sötnosen nedan borde vara här oftare...skulle va perfa om hon bodde på Lärargården 3 eller ngt. Då skulle vi kunna ha systertisdag och pysseljunta ju!!!

För övrigt tittade jag ner i min "silverpåse" idag, där jag har allt mitt gamla silver och alla verktygen. I påsen hittar jag ett faktiskt ganska fint armband i silver och plexi...jag hittar även två ringar varaav den ena var en present till Jessen på vår femårsdag!!!! Haha...den hade hamnat där för att den var aaaningen liten...han testar för fullt nu sin lillfingerring iaf. Den andra ringen som nog var till mig och aaaaningen för liten har jag tappat bort!!! Hur är det möjligt att man hittar något som man glömt att man hade för att sedan tappa bort det innan man ens hunnit med att ha det?Ja jag säger då det, den här donnan behöver jullov typ NU!

Längtar hem till jul, min semester är klar och jag är ledig from 23 efter nyår känns riktigt bra!


Kommentarer
Postat av: mammamumlan

Vi längtar tills ni kommer hem - och det är tur att Hedden inte bor på Lärargården 3....

2009-12-11 @ 06:36:28
Postat av: heddan

ja tänk vad vi kunde ha pysslat..gusis så mycket grejer jag skulle ha då!!=) jag längtar tills ni kommer hem!!!

2009-12-11 @ 18:18:25
Postat av: Hanna

hihi...jaa Heddanbeddan du skulle va me på mitt nya pysselprojekt...får se om du får se till jul kanske!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback