Dagens tre huvudpunkter...

  1. Gahhh, varför i hela friden fortsätter jag att gå på Tindras för att fika??? Först var Tindras ett mysigt kvällsöppet ställe...sen blev det sommartider som aldrig tog slut vare sig det var juli, oktober elle februari!!! Deras sommartider innebär att de stänger 18:00...alltså hinner jag aldrig gå dit en kväll efter jobbet. Nu kommer vi till det senaste som irriterade mig. I söndags var vi in en snabbis till stan med bilen. Jag hade huvudvärk och var lite sur, inte blev jag gladare eller mindre huvudvärkad av att jag slog huvudet i bildörren när jag klev in i das auto!!! Eftersom det inte är tvärlätt att hitta parkering i den här stan bestämde vi oss för att i stället för att leta på en sådan inne i stan passa på att stödja Tindras som ju ligger så fint på vår ö. Jooo tjena nu har de bestämt sig för att stänga 17!!! Vilket kafé med rejält mycket mat på menyn stänger innan middagstid???? Sur är jag fortfarande även om det är ett riktigt i-landsproblem.
  2. Dexter säsong 4 slutar katastrofalt!!! Var detta det sista vi ser av Dexter? Hjärtesorg!
  3. I morgon har vi julfest med jobbet, om man jobbar som förskollärare som jag gör heter det naturligtvis julkul också, hihi! H-julklappar är det som gäller i år. Jag har skrivit ett rim som Jens tyckte var skitbra...det är bara liiite betoningsfel på slutet.
God tisdagkväll på er!

Kommentarer
Postat av: heddan

man satans jävla tindras!! i sommras när vi skulle dit hade dom ju semesterstängt oxå!!

jag skulle vilja höra rimmet!!

Postat av: Hanna

Nu blev jag ju ännu argare på Tindras, typiskt Tindras att bara ställa till besvär!!!

2009-12-15 @ 20:26:33
Postat av: Kattis

Jag ser mycket fram emot att få rimmet presenterat här på bloggen. Jag har en himmelens massa arbete framför mig innan jag blir julledig. Då är jag dock ledig i en vecka, WOHOO!

2009-12-15 @ 22:36:37
URL: http://www.metrobloggen.se/kattiskorvapa
Postat av: Anonym

På SVEnsktoppEN!

Har vi vår Egen BEtoning...

Sorry, man kanske ska va skitgammal för att fatta...

Men kul är det :)

Din betoning är skitbra, gumman. Och det kommer från en språkfascist, så de så ;)

2009-12-16 @ 19:26:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback