da da da

Ungefär så känns det i mitt huvud...rätt så tomt.
Yannick har käkat middag här, vi eller kanske mest Jens gjorde Västerbottensostlax (vilket ord!) med pressad potatis och creme fraiche sås på VB och dill...lät konstigt men funkade bra. 
Börjar räkna ner för sommarsemestern typ 4 månader kvar...ska banne mig ta 5 veckor i sommar. Någon som vill resa någonstans typ v.29?? Vi bokar på en gång tycker jag, öppen för nästan vad som helst. Tre dagar kvar på den här arbetsveckan, det känns när allt inte är som vanligt och särskilt när Maria har semester.

Vill shoppa...men det är fattigt i vår, handlade upp min Guldbonus på H&M idag...köpte strumpor för hela slanten, fina dock.

Kram

Kommentarer
Postat av: mammamumlan

Visst kommer du hem ngn gång i sommar:-? Klart du ska ta fem veckor det behöver du - puss från datanördsmamman..............

2009-02-18 @ 06:33:21
Postat av: mammamumlan

Jag tyckte det lät som en jättegod kombination av Jessens mat - allt utom laxen.......

2009-02-18 @ 06:35:12
Postat av: heddan

jag tycker hela maten lät god även laxen..det vill jag äta nångång=) puss

2009-02-18 @ 19:45:05
Postat av: pappa

Nu har jag varit inne minst två gånger per dag. Jag väntar på bilder där ni har börjat jaga med M.

2009-02-20 @ 17:33:11
Postat av: Anonym

Men pappa det är väl ingen jaktsäsong nu va?? Dessutom är jag magsjuk så jag kan inte sikta så bra...är lite för darrig.

2009-02-21 @ 13:18:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback