Håller tummarna

Fortfarande är hon dålig mormodern, ligger i Umeå efter en hjärnblödning. Läskigt är det och jag känner mig hjälplös men optimistisk. Det har varit en tung vecka, fortfarande alldeles för mycket jobb och för många sjuka. Har fortfarande bara haft en halvtimmes planeringstid det här året - inte som det ska! Men nu kanske det vänder.

Har hunnit med en massa idag, tokskrubbat toaletten inkl Melchiors låda, städat köket, läst ganska mycket och nästan skrivit klart det som ska skrivas till kursen på tisdag. Håller på att tvätta och väntar på att jessen ska komma hem...dröjer nog några timmar till. Tog med mig datorn till Tindras och skrev där idag - det gjorde susen! Fick i mig en middagsmacka med - deras "hung over" är inte att leka med! Ska snart tugga i mig lite godis och kanske se Schlagern.

Längtar efter våren.
puss

Kommentarer
Postat av: mammamumlan

Du är så himla duktig Hanna - och jag hoppas att allt går bra med mormor... Jag vill så åka ner till Umeå imorgon och hälsa på henne men då är jag ju så himla knasig i halsen och luftrören att det kanske bara är dumt att smitta ner alla dödssjuka som ligger där och kämpar, och farsan känner sej såå ensam - fatta hur det sliter... Kramar från mamma

2009-02-07 @ 19:07:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback