Inte glömt??

Jag pratade med min pappa idag, han sa att han inte glömt bort mig...haha jag vet inte om vi pratat sen nyår!! Lilla pappan han är faktiskt lika dålig (kanske lite sämre) som jag på att höra av sig.

I kväll håller vi våra hockeytummar, eller hur!!! Jag ska äta Ropstenswok och titta på matchen på TV, vi har kanal + i några dagar till så man får väl passa på.

Har skrickat idag, trots att jag åker i för stora konståkningsskridskor så tar sig åkningen. Det gäller barnen också, rackarns vad duktiga de börjar vara. Håller tummarna för minusgrader en vecka till så att vi kan åka även nästa vecka på isen nedanför förskolan.

I morgon, Fredag!


Kommentarer
Postat av: heddan

jag har inte heller glömt dig men jag saknar dig massor lilltrollet!!! puss

2009-02-12 @ 22:02:53
Postat av: mammamumlan

Inte en chans att vi glömmer bort dej lillgumsan - kramar från Nordpolen......

2009-02-13 @ 08:40:15
Postat av: Hanna

Näää...men ni kommenterar ju i alla fall i bland min blogg så jag visste ju att ni i alla fall kom ihåg mig lite...annat är det med pappan haha

2009-02-13 @ 17:38:25
Postat av: Pappa

Jag har visst hört av mig under januari 2ggr nu har jag även lärt mig att kommentera, nu kan det bli tufft för dig att hinna läsa alla mina inlägg!!

2009-02-16 @ 18:48:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback