Min familj, ett gäng datanördar...

Haha
Att Mamma skulle bli det, föga förvånande man kan köpa mycket på Tradera.
Att Hedvig skulle bli det, med msn behöver man ALDRIG vara ensam.
Men pappa! Han som trodde att Hedvig förstört datorn när hon försökte komma åt internet via en annan internet explorer-ikon än den han brukade använda! Ja, aldrig ska man sluta förundras. Men det är bra, jag behöver lite fler kommentarer på min rätt döda blogg.

Puss på er alla nu ska jag snart sova och ladda för öppning i morgon. Jessen är för övrigt magsjuk och typ hälften av barnen på förskolan, gissa vem som inbillar sig att hon mår lite illa!!??

Kommentarer
Postat av: pappa

Jo du, nu surfar man igen. Det är bra att du varnar andra om att man skall vara försiktig hur man går in på internet.

2009-02-17 @ 08:47:09
Postat av: mammamumlan

Ja visst är jag då bättre på att datera än pappan - för han tror jag är helkass - pussar från mamman

2009-02-17 @ 09:24:13
Postat av: heddan

titta nu dök jag meee upp!!!=)=)=) jooosii nog är man rätt så mycket ute på internet nu när man har hittat rätt internet-ikon;)

2009-02-17 @ 19:01:23
Postat av: Kattis Korv

mina föräldrar kan smsa!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback