Sköööna söndag

Sitter i min nya outfit och softar snart ska vi på IKEA och eventuellt testa ett café som maria tipsade om, Vurma heter det och verkar ha snajsiga mackor. Frågan är ju om vi hittar någon parkering så fikan ligger nog lite löst men hoppas på att hinna båda.

Vill nu:
  • Att CSN ska tappa bort mitt lån och avskriva mig från deras betalningslista
  • Ha den där klänningen som jag inte köpte på Tjallamalla igår
  • Att Jens och jag kan vara lediga tillsammans någon gång och resa lite.
  • Att alla mina nära och kära ska va här typ jämt!
  • Att det ska bli sommar nu bums!
Vad tror ni kan ni fixa det???
Puss

Kommentarer
Postat av: heddan

ska se vad jag kan göra!

2009-02-01 @ 17:54:49
Postat av: Anonym

Låter bra, ta csn och att alltid vara här först.

2009-02-01 @ 19:12:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback