Helt galet!

Snacka om att ha lämnat huvudet hemma??
Idag efter jobbet gick jag som jag ofta gör förbi Ica på väg hem. Jag plockade i hop mina varor och skulle betala - i kassan upptäcker jag att jag inte har någon plånbok. Ihhh när hade jag den sist?? Jag funderade lite och kom fram till att den förmodligen låg i en annan jacka (vilket den också gjorde). Det må ju va, lite trist att gå hem utan varor men jag brukar ju alltid ha plånkan i väskan så inte sååå konstigt.
Väl hemma hittar jag plånboken, gullar lite med Melchior och kommer fram till att jag måste handla iaf. Jag är ju lite trött efter den här veckan så jag tyckte att jag definitivt var värd att ta bilen. Och skulle jag liks ta bilen så kunde jag ju lika gärna åka på Willys. Jag drog iväg...framme på Willys efter en mycket tveksam parkering...småler jag lite åt mig själv för att jag ju redan handlat en gång. Hihi tänker jag det är väl bäst att jag kollar plånboken innan jag går in. Hihi tänker jag inte igen när jag upptäcker att jag glömt plånkan hemma IGEN!!! Det blev en tur till...
Dags för helg mån tro eller allvarliga hjärnfel? Döm själva...


Kommentarer
Postat av: mammamumlan

Gå till doktor´n!!! Allvarligt!!

2009-01-30 @ 21:37:31
Postat av: Kattis Korv

HAHAHA!! Knäppis! Guu vad roligt, åh vad jag hade skrattat (eller gråtit?) om jag hade varit du. Kommer i håg när vi bodde i hop på Sveavägen och sent en kväll skulle köpa lite godis. Jag hittade inte plånboken och fick sedan kuska genom hela stan för att hitta bussgaraget. Som tur var fanns den intakt.Plånboken - inte bussgaraget. Fast det var nog också intakt.



Jag vet knappt vad jag har skrivit på blogginlägget. Nättersna blir lite som i en dimma. Jag saknar dig lilla plutt!

Postat av: Rebecka

Vad du är söt, Hanna... Skrattar inte åt dig, utan jag skrattar med dig... =)



Mga kramar

2009-01-30 @ 23:55:54
Postat av: Kattis Korv

Till skillnad från Rebecka skrattade jag i allra högsta grad ÅT dig!

2009-02-07 @ 14:50:57
URL: http://metrobloggen.se/kattiskorvapa

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback