Hihi

I måndags grät jag och var såå utmattad och trött men nu trivs jag som fisken på jobbet igen! Ibland är det tvära kast,hihi...undrar om det kan vara så att den där månadscykeln som påverkar :)
Jag har så smått påbörjat ett litet läs- och skrivtema där barnen får skriva brev och hjälpa en "kompis" zebran Marty med olika uppdrag. Är nyfiken på att se vart det leder oss...

Jag vill att du ska komma och hälsa på snart Hedvig! Jag saknar min lillasyster...

 
...och det är hon som har den lilla munnen i den här stenmarksfamiljen!!!

Kram


Kommentarer
Postat av: heddan

hahahahahaha!!! saknar dig oxå!!=) puss

2009-01-21 @ 19:46:52
Postat av: mammamumlan

Hedvig har sagt att hon ska komma till dej snart och då ska hon få köpa allt från Lagerhaus åt mej igen...............

2009-01-22 @ 06:32:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback