i morgon är det fredag

Hurra! Hurra! Ska antagligen sova bort morgonkvällen men det gör ingenting för sen är det helg!!! Jag måste plugga lite på lördag men sen ska jag få ta en fika med lilla Maria, ska bli skoj. Kanske shoppa lite? Var länge sen nu, lovar att komma med en rapport i så fall.

Fortfarande helt sjukt på jobbet vilket resulterar i att jag får öppna i morgon (igen) men det var bättre idag än igår och vem vet i morgon kanske det blir riktigt bra...kanske kan gå på projektgruppsmötet???

Puss på er

Kommentarer
Postat av: mammamumlan

Är det rent meningen att du ska dräpa dej på jobbet?? Jag känner att jag blir förbannad - inte är det konstigt att du har migrän när du väl får vara ledig - snart ringer jag din chef......

Pussar - tänk på dej själv och skit i andra - mitt nya ordspråk........

2009-01-30 @ 06:34:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback