luddig...

Jag sitter med en gosig katt (som nyss var överdjävlig!!!) i mitt knä och blir alldelens luddig!!! re det såhär det känns att ha en hårig katt?? Är våren på väg?? Kommer jag att snart ha en nakenkatt igen??? Hoppas, hoppas.

Mormor har kommit hem från sjukhuset, samma dag fick pappa åka in. Det är inge kul med sjuklingar. Pappa får se till att krya på sig. Hans nya knep är handsprit. Nu ska han banne mig tvätta sig och hålla smittorna borta. Inga sjuka kunder släpps in i verkstan OK??

Jag har sovit tokmycket i natt, somnade typ 22!!! och kl 8.00 var jag av förståeliga skäl rätt så pigg i morse. Har duschat, fixat frukost och pluggat lite. Nu bloggpaus och sen mer plugg - måste läsa i alla fall halva boken idag! Sen drar jag in på stan, tror jag ska smygshoppa - är en fattig grå mus som BEHÖVER nya kläder.

Jag har tränat 4 ggr den här veckan, känns bra det här. Token förstör min axel men kanske fixar min rumpa - helt klart värt det eller hur!!! Behöver nya träningsbyxor också, provade ett par på stas igår som såg så fina ut, men nej inte de rätta för mig.

Puss på er

Kommentarer
Postat av: mammamumlan

Behöver du hjälp med pengar? Vad är token? Vi har i alla fall världens finaste katter, dom är håriga men normala katter är det... Pussar från mamsen

2009-03-07 @ 16:40:21
Postat av: Hanna

haha...undra vad stas är för ställe...sats ska det naturligtvis va!

Token är en träningsmaskin.

2009-03-07 @ 17:21:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback