Strandkväll

Maria och jag träffades i Ropis och åkte till strand, där drack vi ett rätt dåligt glas vitt vin och ett stooort glas vatten. Vi hade riktigt trevligt och hängde i en av Strandsofforna tills vi blev för kalla och ställde oss vid en värmefläkt vi scenen.

Sen spelade Maria Stereo och Anssi 8000...om ni orkar lyssna på lite finskt försnack så är den här låten sketabra...



Sen gick Maria inte Maria Sterero utan Johansson och då menar jag inte heller tjorven på toa och kräktes...
Hon fick gå hem sen, tur för mig att Jessen ville komma och va med mig lite...Jeremias kom sen också...

 
Jessen är faktiskt inte full alls även om det ser så ut, hans kompis Magnus är precis så full som han ser ut...

           
Jaa det blev ju viter igår igen...jävla snöoväder!

Pirkarna var inte riktigt på topp igår...men mitt finska påbrå verkar visa sig i musiken, fasiken finnarna kan göra musik ett annat tips är Joenuu 1685. Tänk att nästan ingen fattat att Finland is the shit men varför i hela fridens namn har vi hört talas om deras bottennapp The Rasmus och Lordi???

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback