2 ggr

Jag har varit sjuk två gånger den här veckan. En dag hade jag typ feberkramper och frossa men ingen feber, helt utslagen va jag - dagen efter var jag hur bra som helst. I fredags kväll blev jag magsjuk, tror att det var något jag ätit faktiskt. Pappa förstod direkt att det måste ha varit för att jag ätit soyakorv och inte kött och potatis : )
En sak verkar gemensamt i alla fall när jag är sjuk,  jag blir ett barn igen. Första sjukdomsomgången fick Jessen ta hand om mig och fixa film som jag kunde sova till. Jag valde mellan Madicken och Alla vi barn i Bullerbyn. Andra sjukomgångens uppfrisknande bestod naturligtvis i att börja äta igen. Jessen tog än en gång hand om mig och fixade det jag kunde tänka mig att äta - barnmat, varmkorv med potatismos.

Väääärldens bästa syster och väääärldens bästa frissa har gjort gesället i helgen och naturligtvis fixade hon detta galant! Grattis gullunge! Vi måste fira snart!!


Kommentarer
Postat av: Anonym

åh vad söt du är som valde mellan madicken o alla vi barn i bullerbyn o jag hade oxå velat se dom!!!!!!! jaa vi måste fira snart!!!=) puss

Postat av: mammamumlan

Stackars min sjuka lilla flicka - tur att Jessen är snäll med dej när vi föräldrar är för långt borta. Men jag förstår pappas kommentar ang soyakorven - hade det själv på tungan men vågade inte säja något!!! Hoppas att du är frisk nu - kramar från mamman

2009-05-18 @ 09:14:11
Postat av: Anonym

Krya på dej :)



vi ses snart!



Roger

2009-05-18 @ 21:06:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback