Ja jag vet inte...

Men kan man inte alltid skyll sin trötthet på vädret...För att det är höst - då blir man ju heltrött för att det är mörkt, regnigt och deppigt. För att det är vinter - man har inte sett solen sen i september och det är mörkt när man går till jobbet och när man går därifån. För att det är vår - vårtrötthet är väl ett bekant begrepp. För att det är sommar - solen har äntligen kommit fram och man blir ju sjukt trött av både väderomslag och att vara utomhus.
Konstigt är de men trött är jag banne mig heeeela tiden. Kanske skulle ta oc proppa i mig alla vitaminer och rosenrot och allt vad jag nu har i skåpen...eller kanske bara gnälla lite till!



Hedvig är i alla fall hur gullig som helst!

Kommentarer
Postat av: heddan

gullegulle dig!!!

jag är oxå trött som fanken, har hur mycket som helst på jobbet nu!! sov gott!!=) puss

2009-05-27 @ 22:18:51
Postat av: mammamumlan

Du är ju hur gullig som helst och trött är vi nog allihop. Här på jobbet jäspas det som aldrig förr. Kramar från mamman

2009-05-28 @ 07:25:24
Postat av: Anonym

nu är det så här. Jag tycker att Hedvig och hennes syster är gölliga. Jag känner Hedvig sen läängen. Hanna har jag en skräckförtjusande kärlek till ;) Ni kommer ihåg där i sjuán när jag för första gången träffade Hanna. Det jag vill komma fram till är. Jag har aldrig druckit vin och busat med er två, jo allstå med HEdvig har jag gjort det med. Både ensam och med andra. Så Hanna om du kommer hem till skell i sommar. Får jag vara med er då?? :D

Postat av: Anonym

nina jaaa då får du va med oss!!=)

2009-05-28 @ 21:25:42
URL: http://heddahimla.blogg.se/
Postat av: Anders

Det är motion som fattas dig, inget annat!!!!

2009-05-29 @ 10:29:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback