Yatzy!!

Tjoho! Förra helgen lärde sig jessen att det ÄR roligt med detta spel...(måste kanske tillägga att han vann överlägset). Tackar Yannick och Gail för detta. Yatzy var nämligen enda alternativet till spel om man frånser någon typ av tarotkortleksspel som man tydligen spelar i Frankrike...men inte ens fransosen behärskade.
Jaja...nu till det som är viktigt. Idag var det MIN yatzydag...jag vann typ hela tiden och fick banne mig y i varje omgång utom en, dessutom fick jag oftast minst en bonusyatzy.



Sötjessen kämpar i Observatorielunden

För övrigt börjar det ta sig på ballan...
       

Nu sitter båda katterna och slickar på min arm, antar att jag smakar hmpf...sol : )

Puss på er

Kommentarer
Postat av: heddan

oj så fint du har på ballan!! hoppas att yoghurten var god iaf!!=)

2009-05-31 @ 21:47:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback