Grrr

Så ni har tröttnat på köttbullar??? Nåväl det kan jag gott förstå men har inte riktigt haft någon blogglust. Nu dog dock all TVsignal mitt i mitt fredagsnedgottande i soffan (jag som knappt har sett Idol heller den här sässen) så jag får väl göra ett tråkinlägg.

Måste bara berätta att Brillan hittat en butik i Hjorthagen som passar mig som handen i hansken, fick ett presentkort av henne och pappsen där. Var på Bofinken som plääjset heter och spanade lite i onsdags få se vad det blir så småningom. Stället har ännu ingen hemsida men den verkar vara på G, spana in på bofinken.com ngon gång i framtiden...

På tisdag har jag kursdag och sommarmiddag med jobbet...nja så somrigt är det ju icke (anade en minusgrad när jag steg upp i morse) men vi hann inte med sommarmiddagen innan semester så det fick bli ett ljus i novembermörkret :) Någon som kanske inte får en lika ljus tisdag är min lille nakne gosse S, han ska träffa veterinären för bortplockning av hans ädlaste delar. Tror banne mig att han känner det på sig!! Rackarns nu dricker han upp mitt vatten...måste gå!

puss


Kommentarer
Postat av: mammamumlan

Lycka till med bollbortplockningen - han är allt ett litet charmtroll den lille S... Kramar från mamsen och ge även ADH-grabben en M alltså

2009-11-14 @ 16:01:02
Postat av: Kattis

Tack för detta icke-köttbullsorienterade inlägg! hihihihi. Bofink. Det är bra grejer.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback