Jag har haft för mycket att visa er...

Så ja det har inte blivit någonting!!
Förra helgen var jag på myrorna och hittade sådana fantastiskt fina seriemagasin som jag med lite färg trixade och fixade till en gammal tråkig hylla med. Jag målade också om TV-bänken så vår tråkiga 90-talsböbel riktigt lyser av härligt 80-tal numera. Jag har naturligtvis tagit bilder men kameran återger inte alls rätt nyanser och eftersom jag inte känner ngn som kan det här med bildr :p så ligger bildsen där i kameran och väntar.

Severin har varit hos vetten och har en betydligt mindre pung numera. Det gick bra och den lille rackaren är precis som vanligt, sötnosen.

Igår hade vi en helt otroligt fnissig, spökig och rolig kväll hemma hos M-J. Det började sådär innan på jobbet för min del, jag befarade ett migränanfall men tack vare att ICA numera får sälja små piller så lyckades jag mota skallebanken! Jag har lite bilder från gårdagskvällen också, får se om de också hamnar här tillsist.

Solen skiner, det är lördag!!

Kommentarer
Postat av: mammamumlan

Snälla Gulligull - du måååste gå till farbrordoktorn med dina axlar - eller nuförtin är det ju faktiskt så att man går till sjukgymnasten först och sen bedömer han/hon om man behöver gå till läkare... Puss

2009-11-21 @ 19:10:03
Postat av: heddan

vill se bilderna nuuuuu!!! osså kommer jag o hälsar på inte om en vecka men om två!!!=) o sen kommer ni hem strax efter det...wiiiiiii!!!!=)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback