Inte så bra kanske

Förra julen ungefär fick jag lite ont i en tand...jag funderade om det var så att jag hade en spricka. Självklart har jag ju inte gått och kollat detta och har heller inte direkt haft några problem. Nu under senaste veckan har det känts mer tydligt att ja det måste vara en spricka och nu helt plötsligt så gick en ganska stor bit lös!!!! Vad i helsicke?! Vad ska jag göra, det gör inte ont, känns inte alls faktiskt. Det är en kantbit av tanden näst längstbak på vänstersidan av underkäken.


Kommentarer
Postat av: mammamumlan

Naturligtvis M Å S T E du gå till dentisten - de måste iaf slipa till om de inte behöver laga... Mitt lilla gulligull behöver nog tas omhand lite tror mamsen, vad ska din födelsedagsmiddag bestå av? Klassisk mammamat eller ngt kul?

2009-10-03 @ 18:30:15
Postat av: Hanna

Jaa...men måste jag gå akut?? Eller kan jag ringa på måndag?

Postat av: mammamumlan

Självklart kan det vänta tills på måndag

2009-10-03 @ 20:05:16
Postat av: mammamumlan

Nej men gå på måndag lilla du...

2009-10-03 @ 20:19:04
Postat av: heddan

skit i tandläkaren vettja!!! ojojojojoj så arg mamma blir nu om hon läser att jag skrev så!!!!

2009-10-04 @ 11:17:44
Postat av: mammamumlan

Men Hedvig fyskäms lura inte Hanna nu!

2009-10-04 @ 12:49:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback