Det händer inte särskilt mycket...

Jag jobbar
Jag tränar
Jag låter bli att äta godis
Jag äter godis på helgen
Jag måste göra klart mina skolarbeten
Jag är utan pengar
Och sen är det äntligen söndag, min och Jens dag.


Söndagsfika i Vinterviken...Jens minns fortfarande deras tonfiskmackor som världens bästa. Han har ätit en sådan en gång...för flera år sedan dessutom...upplagt för besvikelse! De hade dock inga sist vilket kanske var tur!


Han trivs såå bra framför kameran!!!


Och jag är alltid snygg, hahaha!!

Kommentarer
Postat av: mammamumlan

För mamma är du alltid lika snygg - Jessen oxå för den delen, tycker att han liknar Chanti Rooney på bilden och han är skitsnygg! Åh vilket härligt fika ni har...

2009-09-06 @ 10:24:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback