stillsamt

Här på bloggeliblogg händer inte så mycket...kanske inte i mitt liv heller. Nu har jag i alla fall ÄNTLIGEN en månad som är relativt räkningsfattig (det måste vara det bästa med att hyran dras direkt från lönen...man ser aldrig de pengarna). I morgon ska vi åka ut på IKEA och sätta sprätt på en slant, Severin ska ju som bekant ställas ut för första gången nästa söndag och vi måste handla tyg till burskynken.

Snart (om en dryg månad) kommer mamma och Nicke på besök, jag har planerat att de ska passa upp oss mest hela tiden (tänk personlig kock i dagarna tre...som dessutom lagar lite i förväg och ser till att vi har middag en vecka till!), undrar vad de tänker. Hihi.

Pappan och Brillen är i stan i samma veva. Jag tänkte att vi skulle fira min födelsedag tillsammans, min personliga kock kanske kan fixa lite käk och jag baka tårta så firar vi på fredagkväll den 6:e? Alla som vill får komma, kocken är en rackare på att laga mat!!

Någon som vet när konstfack har sin julmarknad i år? Försöker boka in systerjulshopping en helg och vilken helg skulle kunna vara bätre?

God lördag på er, nu ska tänderna borstas

Kommentarer
Postat av: Kocken

Självklart är kocken beredd det är en ära att få detta specialuppdrag, men tror du att jag hinner på IKEA? Vad ska middagen till din födelsedag bestå av då?

2009-09-26 @ 17:34:44
Postat av: mammakocken

Vad vill ni att kocken ska laga till då? Jag är ju aå himl tråkig i mitt matval, men lite köttbullar och en liten stek ska jag väl i alla fall kunna åstadkomma - men särskilt modärn är jag ju inte...

2009-09-26 @ 19:00:15
Postat av: Hanna

Det gör inget vi behöver ingen modern mat...bara modernmat :)

Postat av: heddan

ska alla va i sthlm på din födelsedag=( jag ska ha ett eget kalas här hemma med stek o köttbullar...

2009-09-27 @ 11:53:46
Postat av: Linette

Se till att mammakocken lämnar lite av sin utomordentligt goda mat Hedvig så kan jag komma och fira Hannas födelsedag med dig! =)

2009-09-28 @ 14:48:59
URL: http://lin1e.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback