Trött på att göra klart...

Jag brukar ju ha ganska höga krav på det jag ska lämna in eller redovisa...men nu vette katten jag orkar bara inte lägga ner all min energi på det där arbetet...det får nog bli som det blir. Arrgh jag ska banne mig inte göra saker där kraven inte är så höga...det blir som ingenting då. Nä jagas av en piska är vad jag ska göras, det blir så mycket bättre då.

Det har förresten öppnat ett nytt café eller inredningsbutik/café i Baggeby...måste testas, undrar vilka öppettiderna är bara. En sak vet jag dock, att Claudia Galli har testat det!

Önskar er trevlig lördag!
Själv är jag hängig, huvudvärkig, sur och pank...kan knappast bli bättre...eller bittrare hihi!

Kommentarer
Postat av: mammamumlan

Du måste kolla upp din huvudvärk - förmodligen stressrelaterad men ändå - kram mamsen

2009-09-12 @ 15:35:47
Postat av: syster Kattis

hej!



Vad läser du nu lilla humla? Jag är också inne denna lördag. Någor slags prioriteringsskifte som inträder med åldern.

Postat av: Hanna

Jag läser en kurs om barns läs- och skrivinlärning via Uppsala uni. men genom jobbet. Kursen slutar på tisdag och jag påbörjar nästa högskolekurs på onsdag...jo så är det jag roffar åt mig och gnäller sen, typiskt va!

Ja det verkar som att alla måsten har en högre prioritet än att ha roligt...märkligt va!?

2009-09-13 @ 12:12:38
URL: http://hannahumla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback