paus?? sluta??

Orkar inte riktigt skriva nu.

Men vi har haft en ganska bra vecka, vi var bjudna på middag hos våra otroligt pratsamma grannar (dessutom var våra dubbelt så pratsamma grannar ovanför oss medbjudna) i torsdags. Gott och trevligt var det om än det blev lite senare än vad vi tänkt oss.
Jessen har påbörjat sitt nya liv, verkar bra och håller alla tummar för honom.
Jag lördagstvättar och hade tänkt vara effektiv idag men jag har lite svårt att komma igång.

Men jisses, askmolnet??!! Hallå, hur märkligt är det inte???

Kommentarer
Postat av: mammamumlan

Jamen så skoj att Jessens liv börjat komma igång lite mer - jag önskar all lycka och även till dej med tvätt m m.... Travet gick åt helvittis som vanligt - dessutom vann Katjing som jag varnat för men som hade för dåligt spår enligt alla experter!!!! Satan oxå!!! Kramar från mamman

2010-04-17 @ 16:54:43
Postat av: heddan

ja jisses askmolnet, det kanske blir tåg till sthlm i sommar!! puss sötnos

2010-04-18 @ 18:04:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback