Sunday snowy sunday...

Idag dog jag lite när jag tittade ut genom fönstret...va fan!! SNÖ!! Det är numera helt vitt utomhus. Ogillar skarpt. Antar att det kommer eftersom vi endast avstod från att byta till sommardäck pga av Jessens rygg igår.

Påsken har varit sjukt skön, känner att det lätt skulle kunna bli en vana att ha fyra dagar helg!
Vi har inte gjort så mycket mest spelat spel, promenerat och ätit. Jag har tokvunnit i Alfapet två ggr vilket är ovanligt men mycket, mycket rättvist =).

snygg va!! Hahaha

Kommentarer
Postat av: Kattis Korv

Snö är INTE okej! Aprilväder eller ej. Konstaterade hemma att det är ett decennium sedan du följde med mig hem till påsk.

Postat av: Hanna

Jisses det var lääänge sedan!

2010-04-05 @ 21:20:06
URL: http://hannahumla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback