Domedagsprofet???

Fadern min som bor i Hjoggböle, P-O är ditt namn. Vänligen utfärda inga fler besvärjelser över mina favvocafeér tack!
Hängmattan finns inte längre, de har bommat igen precis som min kära far sa till mig och systern i somras när han hörde att vi, ve och fasa fikade på ett vegcafé! För att vara precis sa han nog mer något i stilen; passa på att fika där ni, det stänger nog igen snart!

Hur ska livet gå vidare utan deras fantastiska bröd och mandelruccolapesto och feta?? Fikavärlden har förlorat en guldkant. Idag fick jag fika en inte alltför god macka på Blå lotus...

Kommentarer
Postat av: heddan

VA!!!!??? åååååååååååånej inte hängmattan!=( nu blir jag riktigt riktigt ledsen!!

Postat av: Hanna

Ja eller hur!!! Men det stod på dörren att de hoppas att de ska kunna öppna snart igen...jag hoppas också!!!

2010-02-07 @ 20:02:03
Postat av: Anonym

Hur skulle det vara om ni provade en macka med rökt kött eller salami.fiken som för såna är öpna längre än EN sommar.

2010-02-08 @ 15:31:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback