Ny tavla

Jo serru jag gjorde ju en dromedartavla som hamnade i en djup IKEAram innan jul...det tog en evighet innan den kom upp på väggen och nu när den äntligen kommit upp på väggen hade jens ner den i golvet och ramen sprack, glaset var dock fortfarande helt.
Sen har nu den här ramen legat och väntat på att bli lagad...tills jag tokstädade igår och naturlgtvis krossade glaset. Jag fick tänka om Dromedaren står färgglad och fin i stringhyllan i köket. Och den del av ramen (ett innerstöd) som fortfarande var hel fick lite färg och några djurkompisar. Det blev ngt nytt till hallen i alla fall...

Bilden är tagen med lite vidvinkel och ser därför lite böjd ut...fin, fina färgkominationer blev det i alla fall.

Och hur spännande var inte skidåkningen igår. Jag höll dessutom på att missa hela härligheten eftersom jag somnat men jag vaknade lagom till Johan Olssons jätteledning...tuuur!

Kommentarer
Postat av: mammamumlan

Jag somnade oxå men har sett reprisen nu på förmiddagen - helt fantastiskt att vara Svensk!

Oj vad du är finurlig på att få till saker och ting snyggt....

2010-02-21 @ 13:16:55
Postat av: heddan

nästa helg ska vi nog måla djur!!!!! så himla fin!!

2010-02-21 @ 15:18:31
Postat av: Hanna

Jag har en hel burk med djur som väntar på färg...


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback