Om man skulle ta och blogga då...

Det är väl så att man ska summera det gångna året...det har inte varit mitt bästa av dessa 31 som passerat men det har ju hänt många roliga saker iaf:
  • Severin flyttade in
  • Jag åkte till fu****g Tallibanien, staden var sådär men resesällskapet var super!
  • Vi såg 22 Pistepirkko på Strand
  • Vi pysslade en massa
  • Jag skrattade mycket på jobbet med mina fina kollegor och de härliga barnen
  • Vi hade djurtema på julspelet och rackarns vad en ful jättebronsvorsteh kunde bli eftertraktat
  • Vi upptäckte den mysiga uteserveringen på Foresta
  • Vi spelade en massa Yatzy på vår härliga sommarballa...tills dess att Ollonborrarna tog över.
  • Vi picnickade, inte riktigt tillräckligt men i alla fall hur underbart är det inte???
  • Vi klämde in en och annan Mosebackebrunch
  • Hängmattan blev mitt nya favvohak
  • Jag och Hedden startade en ny jultradition
  • Jag fikade med några gamla gymnasievänner
  • Jag fick ett nytt kusinbarn
  • Vi upptäckte flight of the conchords och weeds
  • Pappa och Brill introducerade Bofinken i Hjortis
  • Mamman och Nicken kom äntligen på besök
  • Jesse fick sig en rackarns snygg kostym
  • Jag gick på musikal med Annan, Dannon och Kerstin
  • Det var en gnistrande vit jul
Och naturligtvis hände ju mycket, mycket mer. Det var kanske ett ganska härligt år i alla fall =)

Hoppas att ni alla får ett superduper 2010!!

Kommentarer
Postat av: heddan

tallibanien var sannerligen en plats för dårar men bättre resesällskap kunde man inte ha inte ens när vi va ovän!;)

Postat av: mammamumlan

Tack och hoppas att ditt 2010 blir ett bra år - kram lillsnuttis

2010-01-03 @ 16:03:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback