sytycd

Sååå härligt att det är igång igen. Något som är mindre härligt är den där eviga förföljaren csn. Nu tror jag att jag kommer att betala av mitt gamla lån det här året!!! Innebär det att jag nääästa år kommer att betala en lägre totalsumma elle tycker de att de då ska kunna dubbla min återbetalningstakt på mitt "nya" lån????

Imorgon öppnar jag igen, har redan varnat mina kollegor!

För övrigt är det otroligt vackert på Lidingö nu. Alla träd är gnistrande vita...de är så vita att det ser fejk ut! Det är lite för kallt fortfarande men det bra med det är att isen på vår fotbollsplan håller sig och barnen och vi vuxna slipper gå till inomhushallen och därefter bli ignorerade av sura busschaufförer!


Kommentarer
Postat av: mammamumlan

Jag fattar ju inte din överskrift men jag hoppas verkligen att ditt nya år blir mindre ekonomiskt kännabart - kram från m

2010-01-14 @ 20:01:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback