Tydliga tecken...

De gråa håren har jag sedan länge fått acceptera men de fortsätter att rasa in...de där tecknena på att jag blivit gammal. Igår var Jens och jag på bio, vi såg Sherlock Holmes som btw var rätt bra. När vi går ut från biosalongen händer det:
  • Jag blir otroligt förvånad och imponerad av hur många människor som orkar och ska gå på nattbion (Avatar 3D som går 23:30 på Rigoletto den film som vi redan ratat för att det skulle bli för sent).
  • Både Jens och jag insåg att det var ooootroligt varmt inne på bion, nu håller jag på att törsta ihjäl!
  • Jag ska köpa en dricka på Seven Eleven...jag tassar in och under tiden jag står i den lilla kön så fullkomligt stormar det in människor. Nu tycker jag att det blir läskigt - vilka är alla dessa människor och vem har tänkt göra oss illa???? Det fortsätter sen när vi går ner i tunnelbanan, det är folk överallt!!! Det här vill jag gärna skylla på att jag var på läskiga Stureplan, jag så måste det vara! - man har väl läst snabbba Cash, så där vet man ju hur det är ;)
Naturligtiv hände ingenting, inte ens uteliggarna slängde ens ett öga på oss - vem i hela friden är intresserade av ett par påpälsade norrlänningar med en flaska MER i handen???

Kommentarer
Postat av: heddan

ja det är verkligen inte lätt att bli gammal;)

2010-01-10 @ 15:09:10
Postat av: Kattis

NEEJ!! Rata INTE Avatar! En av de bästa filmer jag sett tror jag och jag var skeptisk. Hela paketet med miljöerna och 3D-effekten är jättehäftig! När började du bli gråhårig? Borde vi inte ha en återträff från bräkne någon gång?

Postat av: mammamumlan

Ja jag förstår att du blev orolig när du hade hårdvaluta som MER i handen....

2010-01-11 @ 07:32:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback