Buhu..

Hedden har åkt hem...men det var rackarns nära att hon inte ens tog sig till t-centralen...tunnelbanan spökade. Nu är hon hemma i alla fall och tomt är det.

Hon har shoppat massor och jag har fyndat en hylla som jag spanat på ett tag. Hade väl inte råd egentligen men struntade i det. Den här snygga hyllan bor nu i mitt vardagsrumsfönster...i den bor också ett nyförvärv i form av Sonny Angel Blue ♥. Han ska skänka mig tur men mest är han nog söt, och naken!


Sen hände det bästa i helgen ...hängmattan har ju banne mig öppnat igen!! Go vegocafé!!!


Kommentarer
Postat av: heddan

nästan lite synd att jag inte missade flyget hem!!

2010-03-02 @ 19:42:01
Postat av: mammamumlan

Oj så fin Sonny Angel är och hyllan oxå - kramar från mamsen

2010-03-04 @ 06:43:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback